Atnel webinar – I2C Master - nieblokująca obsługa
1. Opis tematów poruszanych na spotkaniu:
• Nieblokująca obsługa I2C Master
• Sprawdzanie czy urządzenie pracuje na magistrali
• Koncepcja zgłaszania błędów magistrali i urządzeń we własnym systemie
• Realizacja założeń w kodzie źródłowym - obsługa na żywo kilku urządzeń I2C
• Symulacja awarii magistrali I2C lub poszczególnych układów I2C
2. Informacje o spotkaniu „Webinar”
• Zakupu wejściówek można dokonać na stronie: www.sklep.atnel.pl
• Temat webinaru to – I2C Master - nieblokująca obsługa
• Webinar rozpocznie się dnia: 2018-01-26 (piątek) o godzinie 18:00
• Aby wziąć udział w w spotkaniu, należy posiadać konto w serwisie www.facebook.com (Wyjaśnienie w punkcie 4 FAQ)
• Transmisja na żywo prowadzona będzie w zamkniętej, tylko dla wybranych użytkowników, grupie na stronie www.facebook.com
• Prowadzącym będzie Mirosław Kardaś
• Przed rozpoczęciem transmisji można udzielać się w dyskusjach w grupie (dot. min. tematu webinaru)
• Podczas transmisji na żywo można na bieżąco zadawać pytania prowadzącemu
• Stali patroni (którzy wspierają profil https://patronite.pl/mirekk36 co najmniej 4 miesiące) mają zniżkę 50% na zakup biletu
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
1. Jak kupić bilet/wejściówkę?
• Bilet na spotkanie można kupić na stronie www.sklep.atnel.pl
• Podczas zakupu, w polu „Uwagi do zamówienia” należy podać e-mail powiązany z kontem na stronie www.facebook.com (Jeżeli konto na www.facebook.com nie zostało założone na adresie e-mail podanym w formularzu, kupujący nie zostanie dodany do grupy i nie będzie mieć możliwości wzięcia udziału w spotkaniu)
• Po udanej transakcji adres e-mail podany przez kupującego zostanie dodany do tajnej grupy w przeciągu od 5 minut do 12 godzin
2. Nie dostałem/am żadnego zaproszenia. Jak mogę dołączyć do tajnej grupy?
• Po zakupieniu wejściówki (patrz wyżej), użytkownik zostanie automatycznie dodany do tajnej grupy na stronie www.facebook.com
• Jeżeli system powiadomień w serwisie www.facebook.com nie wyświetla powiadomienia o zaproszeniu do grupy, należy sprawdzić skrzynkę e-mail (odebrane wiadomości lub spam), ponieważ zaproszenie do grupy przyjdzie również na pocztę elektroniczną.
3. Co oznacza pojęcie „Stały patron”?
• Stały patron to osoba, która wspiera profil https://patronite.pl/mirekk36 minimum cztery miesiące
4. Jestem stałym patronem, jak mogę skorzystać ze zniżki 50% ?
• Podczas zakupu wejściówki na stronie www.sklep.atnel.pl należy dokonać płatności o 50% mniejszej niż cena przypisana do produktu (np. wejściówka na webinar kosztuje 10zł, stały patron dokonuje przelewu o wysokości 5zł ) Uwaga! Aby dokonać niższej wpłaty trzeba skorzystać z tradycyjnego przelewu zamiast płatności elektronicznej, ponieważ podczas płatności elektronicznej zawsze zostanie pobrana pełna kwota.
• Podczas takiego zakupu należy w polu „Uwagi do zamówienia” napisać: „Jestem stałym patronem” oraz podać swój adres e-mail, który powiązany jest z kontem w serwisie www.patronite.pl, a następnie podać adres e-mail powiązany z kontem na stronie www.facebook.com
• Po otrzymaniu przez nas zamówienia, zostanie dokonana weryfikacja podanego adresu e-mail powiązanego z kontem w serwisie www.patronite.pl w celu zweryfikowania okresu wspierania profilu https://patronite.pl/mirekk36. Jeżeli jesteś stałym patronem, otrzymasz zaproszenie do tajnej grupy na stronie www.facebook.com
5. Nie posiadam konta na www.facebook.com, a chciałbym/a uczestniczyć w spotkaniu. Co teraz?
• Zachęcamy do założenia darmowego i w pełni anonimowego konta na www.facebook.com
• Zapraszamy do obejrzenia naszego kilku minutowego filmu „Jak założyć proste i anonimowe konto facebook” (proces tworzenia konta trwa niecałą minutę, w dalszej części 3-minutowego filmu zaprezentowane są podstawowe funkcjonalności facebooka)
6. Gdzie, jak i kiedy zostanę poinformowany/a o transmisji na żywo?
• Po zakupieniu wejściówki, na wskazany przez kupującego adres e-mail (musi być powiązany z kontem na stronie www.facebook.com) zostanie wysłane zaproszenie do tajnej grupy na stronie www.facebook.com
• Na tablicy grupy będzie podpięty post, w którym będą widnieć wszystkie informacje odnośnie webinaru
• Po rozpoczęciu transmisji na żywo (data i godzina podane wyżej), członek grupy zostanie poinformowany o aktywności w grupie za pośrednictwem powiadomień na stronie www.facebook.com
7. Nie wiem jak dołączyć do grupy / jak dodawać komentarze / gdzie otrzymam powiadomienie o aktualnościach. Co teraz?
• Po udanym zakupie wejściówki kupujący zostanie automatycznie dodany do grupy w przeciągu od 5 minut do 2 godzin.
• W stworzonym przez nas filmiku „Jak założyć proste i anonimowe konto facebook, zaprezentowaliśmy (od około 2 minuty) odpowiedzi na powyższe pytania.
8. Zostałem/am dodany/a do grupy i co teraz?
• Jako członek grupy masz możliwość prowadzenia dyskusji i zadawania pytań na temat webinaru w postach zawartych w tajnej grupie
• Po rozpoczęciu transmisji na żywo, zostaniesz poinformowany/a o aktywności w grupie za pośrednictwem powiadomień na stronie www.facebook.com
9. Dlaczego www.facebook.com, a nie inna platforma do prowadzenia konferencji?
• Tymczasowo zdecydowaliśmy się na prowadzenie webinarów za pośrednictwem serwisu społecznościowego www.facebook.com, ze względu na prostotę prowadzenia spotkań, łatwy dostęp do aktualności dla każdego użytkownika oraz możliwość sprawnej komunikacji ze wszystkimi uczestnikami.
• Nie wykluczone, że w przyszłości przejdziemy na profesjonalną platformę prowadzenia webinarów. W takim wypadku wszystkie informacje dotyczące uczestnictwa zostaną zaktualizowane.
10. Dlaczego muszę płacić za uczestnictwo w spotkaniu?
• Przede wszystkim uważamy, że treści omawiane przez nas są wartościowe merytorycznie
• Uczestnicy na spotkaniu mają bezpośredni kontakt z prowadzącym, co pozwala na dogłębne zrozumienie omawianego tematu
• Chcemy wykluczyć wszelkiego rodzaju osoby spamujące, względnie nie zainteresowane tematem (malkontentów) oraz wszystkich innych potencjalnie utrudniających sprawne komunikowanie się z prowadzącym. Zależy nam na dobrej atmosferze prowadzonych spotkań